woensdag 31 maart 2010

Make your own shirt

DIY - Coco Chanel shirt
Nadat ik de afgelopen 3 dagen doornroosje, assepoester en 101 dalmatiërs heb gezien omdat ik ziek ben, moet ik nu toch maar is iets anders gaan verzinnen om me niet zo te vervelen. Ik zat op GS te kijken in het Anti-verveel-topic, en ik kwam hele leuke dingen tegen, onder andere het maken van een (fake) Chanel shirt.

Wat heb je er voor nodig?
~ Een wit shirt
~ Sjabloon
~ Strijkijzer
~ Strijkpapier (Hema €5,95 euro)
~ Bakpapier

Allereerst ga je een sjabloon uitkiezen op het internet, ik heb deze: KLIK! Daarna zet je het in word, en vergroot hem zo groot mogelijk uit. Doe één blad (anders pakt 'ie dubbel) van het strijkpapier in de printer, en print het uit op de kant waar geen ruitjes zitten! Als het geprint is laat je het blaadje een half uurtje drogen en daarna knip je 2 cm rond de tekst om. Leg het op je T-shirt, leg er bakpapier overheen en strijken maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten