woensdag 31 maart 2010

First thing I do here!

Heehee!
Na mijn ''groepsblog" mistte ik het toch wel weer een beetje, daarom ga ik nu weer een eigen blog beginnen. Ik zal er proberen een persoonlijke touch aan te geven, zodat ik het nog een beetje orgineel kan maken!

Eerst zal ik me ofcourse even voorstellen:
Ik ben Iris Soprannomi, en ik weet nu wat je denkt ja, haha, want dat krijg ik vaker te horen! Je dacht ''wat een rare achternaam'', niet? Klopt inderdaad, ik ben van italiaanse afkomst: mijn ouders komen er vandaan. Ik ben 16 jaar en ik woon samen met mijn ouders en twee zussen in Noord-Brabant! Ik hou ontzettend van fotograferen, ontwerpen en terrassen met vriendinnen. En mijn levensmotto is: One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching it! Heb je nog vragen? Die mag je altijd stellen in een van je reacties!


Bron: made by me

Geen opmerkingen:

Een reactie posten