woensdag 31 maart 2010

Can't believe it!

Oh, i'm so happy. Ik heb vandaag de eerste 2 uur vrij, en was al wat vroeger wakker dus ik dacht laat ik 's kijken op de online shop van h&m, zal vast niet veel meer zijn want het is toch altijd vroeg weg, maar ik heb toch niks anders te doen. Zie ik daar ineens in de sale die lovely veterpumps waar ik al 100 jaar voor naar opzoek ben staan! Maar helaas wel in de verkeerde maat, dus nu ga ik morgen om 5:40 uur opstaan en maar hopen dat ze ze in mijn maat hebben! Haha

Ik heb eigenlijk vandaag maar 3 uurtjes les hihi, vanaf het 3e uur achtereenvolgend latijn, nederlands en engels, that's all!
Ik ga nu even wat beschuitjes smeren muisjes! Ah, I love that so much en het is nog niet dikmakend ook, do I need to say more?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten