zaterdag 3 april 2010

Sorry i can't hear you, I'm kinda busy... stop telephone me

Haha ik wist geen titel en ik ben de hele dag al Telephone van Lady GaGa aan het luisteren, dus ik heb maar een zinnetje gedaan die ik hoorde haha.

Vandaag even een outfitje! Niet zo bijzonder, want ik ben niet echt veel buiten geweest, mijn vriendje is even geweest en die moest ook weer snel weg dus toen ben ik met ma even naar de winkel gegaan en hebben we wat lekkere dingen gehaald voor morgen! We gaan dan met de familie lekker gourmetten omdat het pasen is.

Je ziet het niet op de foto maar aan het jurkje zitten nog pofmouwtjes, vandaar dat ik het niet te druk heb gemaakt!
Jurkje - h&m
Ring - bijou Brigitte
Enkellaarsjes - Zara

En allemaal een fijn pasen hé!
Kusjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten