zondag 4 april 2010

Goodmorning girls!

Goeiendaggg, eerste paasdag is begonnen met een wat bewolkte lucht.. Hmm.. ik hoopte zo erg dat het zonnetje zou schijnen zoals een paar dagen terug, maar dat zit er denk ik niet in vandaag.
Ik wou net een foto maken van mijn outfit, is m'n camera leeg! Misschien dat ik hem dan wel vanavond post, maar ik heb het druk dus kan ook morgen worden. Ik ga zometeen samen met mama cake maken, lekkere hapjes en het vlees etc. klaar leggen voor het gourmetten! Heb er heel veel zin in, lekker met familie! Ik hoop dat jullie ook iets leuks kunnen maken van deze twee dagen, ik hoor graag wat leuke verhaaltjes!

Liefs, iris

Ps. Je ziet trouwens een nieuwe layout; die andere was niet helemaal naar me zin, dus ik heb een andere gemaakt. Meningen zijn natuurlijk welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten